Výrobci
Anketa
    Partneři

    Rychlý kontakt

    FINASO, s.r.o.
    411 31 Velemín 198

    Tel.: + 420 416 533 078

    E-mail: info@finaso.cz

    OTEVÍRACÍ DOBA:
    PO - PÁ 8:00 - 18:00
    SO 9:00 - 13:00 - mimo uvedené časy po telefonické domluvě

    Máte jakýkoliv dotaz? Napište nám:

    Vrácení zboží a reklamace

    VRÁCENÍ ZBOŽÍ VE 14-DENNÍ LHŮTĚ (ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY)

    Pokud jste spotřebitel, máte dle § 1829 občanského zákoníku (zákon č. 89/2012 Sb.) právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží (i v případě, že jste objednávku učinili po internetu s osobním odběrem v naší kamenné prodejně).

    Pokud spotřebitel nejste a zboží jste zakoupili pro svoji obchodní nebo podnikatelskou činnosti, toto právo Vám nevzniká, zákon tuto možnost neuvádí.

    Zboží můžete vrátit osobně v naší provozovně na adrese: FINASO, s.r.o., Velemín 198, 411 31 Velemín nebo odesláním na adresu této provozovny. Oznámení o odstoupení od kupní smlouvy můžete zaslat e-mailem na: info@finaso.cz

    Lhůta pro uplatnění práva na odstoupení od kupní smlouvy začíná běžet následujícím kalendářním dnem po převzetí zboží, tedy i v sobotu, pokud dnem převzetí zboží byl pátek, a trvá 14 kalendářních dní. Pokud poslední kalendářní den připadá na víkend, bere se nejbližší následující pracovní den. Rozhodující je den oznámení odstoupení od smlouvy, které musí být dodavateli doručeno nejpozději 14. kalendářní den. Na základě vzájemné dohody může být zboží zasláno později než samotné oznámení. 

    Pro uplatnění práva na odstoupení od kupní smlouvy použijte prosím níže uvedený formulář

    Peníze Vám budou vráceny bankovním převodem na Vámi sdělený bankovní účet a to nejpozději do 14 dnů od oznámení o odstoupení od kupní smlouvy, za předpokladu, že v této době bylo vráceno i zboží.

    Vrácené zboží může být vyzkoušené nebo již použité (v odpovídající míře opotřebení), i bez původního obalu, mějte však na paměti, že po Vás v těchto případech můžeme požadovat náklady na uvedení do původního stavu.

    Zboží zasílané k vrácení poštou či jinou přepravní společností, musí být řádně zabalené, aby během přepravy nedošlo k jeho poškození. 

    Veškeré náklady spojené s odesláním zboží v rámci odstoupení od kupní smlouvy ve 14-denní lhůtě hradí kupující (spotřebitel).

     

    REKLAMACE

    Ze zákona je spotřebitel oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.

    Jako kupující (spotřebitel) máte nárok na 2letou záruční dobu na nákup zboží v našem internetovém obchodě, avšak jako kupující, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, máte nárok pouze na 1letou záruční dobu. Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem.

    Zboží můžete reklamovat osobně v naší provozovně na adrese: FINASO, s.r.o., Velemín 198, 411 31 Velemín nebo odesláním na adresu této provozovny.

    Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění Reklamace, pokud se Prodávající s Kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Předpokladem pro dodržení této lhůty je dodání kompletního zboží a přiložení Reklamačního listu. Po uplynutí této lhůty se Kupujícímu přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.

    Pro uplatnění reklamace použijte prosím níže uvedený formulář.

    Zboží zaslané k reklamaci musí být řádně zabalené, aby při přepravě nedošlo k jeho poškození.

    Náklady na doručení zboží k reklamaci Vám budou proplaceny při splnění následujících podmínek:
    - reklamace bude oprávněná (nebude se jednat o vadu vzniklou špatnou manipulací, mechanickým poškozením, apod...)
    - náklady na doručení budou přiměřené (jedná se o náklady za poštovné, ne za taxi službu,...)
    - náklady na doručení doložíte (účtenka za poštovné, přepravní list, ....)

     

    POŠKOZENÍ PŘI PŘEPRAVĚ

    Zboží, které Vám doručuje přepravní společnost prosím pečlivě zkontrolujte. Pokud bude zásilka jevit známky poškození, NEPŘEBÍREJTE JI! Zásilka se nám vrátí zpět a my vše vyřešíme s přepravní společností.

    Pokud bude zásilka neporušená, a přesto bude zboží poškozené, ihned nás o této skutečnosti informujte na tel.: + 420 416 533 078 a domluvíme se na dalším postupu.

     

    V případě jakýchkoliv dotazů týkajících se VRÁCENÍ ZBOŽÍ ve 14-dení lhůtě, REKLAMACE či POŠKOZENÍ při přepravě nás neváhejte kontaktovat na tel.: +420 416 533 078. Rádi Vám poradíme.

    www.KARAVANY-LOVOSICE.cz - eshop s doplňky pro karavaning a volný čas Sunlight systems - tvorba e-shopů